Subject: Muhu vald. Avaliku konkursi teade
From: "Muhu vald" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Tue, 21 May 2024 16:48:17 +0300

Tere

Muhu vald palub avaldada avaliku teenistuse kesksel veebilehel alljärgneva
sisuga teate:

Muhu Vallavalitsus kuulutab välja avaliku konkursi finantsjuhi
ametikohale. Finantsjuhi ametikoha põhieesmärk on Muhu valla
raamatupidamise ja aruandluse korraldamine, eelarvestrateegia ja eelarve
koostamine ning varade arvestus. Konkursi tingimused leitavad Muhu valla
veebilehele www.muhu.ee

Kandideerimisdokumentide esitamise tähtaeg 9. juuni 2024, märksõna
„Finantsjuht“.

Nõutud dokumendid esitada aadressil Muhu Vallavalitsus, Keskuse, Liiva
küla, Muhu vald või e-posti teel aadressil [email-masked]

Lisainfo telefonil 453 0670, e-postil  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Kas saate lisada või anda infot, kuidas seda teha saab.

Tagasisidet ootama jäädes,